April 28, 2024, 04:30:09 pm
Welcome, Guest. Please login or register
News:

Arturia Forums



Author Topic: storm 3  (Read 7094 times)

oppr

  • Guest
storm 3
« on: July 03, 2004, 09:50:19 am »
salut,
j'ai reçu la v3 hier, j'étais trés impatient,
....... ben mes premières impressions sont pour le moins contrastées,
..... l'architecture d'ensemble a l'air plus " sérieuse" plus pro, la possibilité
d'ouvrir autant de modules que la machine peut en supporter est une délivrance pour ce soft, y'a pas mal de rajouts sympathiques,
mais d'entrée, problème d'affichage + utilisation cpu qui passe à 35 % !!!
(à savoir que ma plateforme habituelle c'est reason + live pour la prise audio ) sans parler des plantages audios ( crashs) à la suite de manipulations "experimentales " dira t on, mmm...
on va voir à l'usage, mais on est quand même loin de la clarté, de l'ergonomie et surtout semble t il de la stabilité d'un reason ...
sorry ...

Anonymous

  • Guest
storm 3
« Reply #1 on: July 03, 2004, 04:46:26 pm »
hello, j'ai received the v3 yesterday, j'étais trés impatient....... Ben my first impressions are at the very least contrasted..... l'architecture d'ensemble has to l'air " more; sérieuse" more pro, the possibility of d'ouvrir modules as many as the machine can support some is a delivery for this software, y'a badly of additions sympathetic nerves, but d'entrée, problem d'affichage + use CPU which passes to 35 %!!! (namely that my usual platform c'est reason + live for the audio catch) without speaking about plantings audios (crashs) following handling "experimentales " one, mmm will say... one will see with l'usage, but one nevertheless far from clearness, l ergonomy and especially seems is stability d'un reason... sorry...

Didz@dron

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 149
  • Karma: 0
storm 3
« Reply #2 on: July 03, 2004, 06:47:59 pm »
Between Storm2 and version 3, it's day and night, so it's normal there should be some little problems to be fixed due to so many improvements !
d(*O*)b

 

Carbonate design by Bloc
SMF 2.0.17 | SMF © 2019, Simple Machines